جشنواره ها
سینما
بازیگران
شبکه خانگی و تلوزیون
آخرین اخبار
داغ ترین اخبار
اخبار بازیگران
اخبار فیلم ها
مشارکتکنندگان
ایجاد
راهنمای مشارکت در فیلسین
ویدیو ها
تصاویر
حرکت روی خط ثابت
«کارگر ساده نیازمندیم» آخرین فیلم به اکران درآمدهی منوچهر هادی نمونهی کامل و بارزی از فیلمهای کاملا متوسط است. فیلمهایی متوسط با داستانهایی قابل پیشبینی و فرم و شکلی که این روزها بارها و بارها نمونهشان را دیدهایم و به نحوی «تکراری» به حساب میآیند.
هجوآمیز و دیوانهوار
«دراکولا» در ایده و طرح همچون «رد کارپت» تازه و بکر است و در اجرا هم مانند همان فیلم راه دیگری میرود و انتظارهایی که ایجاد کرده را برآورده نمیکند.
ناگفتههای جامانده
«خانهای در خیابان چهل و یکم» ایده متفاوت و جذابی را به عنوان هسته مرکزی داستان در خود جای داده است. همچنین انتخابهای فیلمنامهنویس در رابطه با شکل و جهت پیشروی قصه باعث شده فیلم از نمونههای تکرارشده فاصله بگیرد.
قابل بحث اما کمرمق
فیلم «شماره 17 سهیلا» در کلیت با کمبودها و اشتباههای ساختاری جدیای روبهرو است.
دغدغهی نوستالژیبازی
«سینما نیمکت» به واسطه رویکرد خاصش در انتخاب لحظات خاطرهانگیز سینمایی و لحن فانتزی فیلم آزاردهندهای نیست. میتوان دو ساعت برای آن وقت صرف کرد و با ارجاعهایش همراه شد و با خاطرهبازیهایش سر ذوق آمد اما ارتباط با فیلم از این سطح فراتر نمیرود.